מלון מלונות בישראל

בתי-מלון
הפורטל לבתי מלון בישראל
 
בתי מלון בנגב ואילת בתי מלון ברמת הגולן בתי מלון בכנרת ועמקים בתי מלון בגליל המערבי בתי מלון בגליל העליון
בתי מלון במרכז הארץ בתי מלון בחיפה בתי מלון בירושלים בתי מלון בתל-אביב בתי מלון באילת

» מפה » צור קשר » שלח לחבר » הוסף למועדפים » פרסום באתר » סטטיסטיקה » כניסה למנויים » עמוד ראשי
אטרקציות מגה צימר
צימרים יוקרתיים
מסעדות לאתר
צימר
טיפולי גוף
וטיפולי ספא
טיפים שימושיים לנסיעה הבאה שלכם – לגזור ולשמור!

טיפים שימושיים לנסיעה הבאה שלכם – לגזור ולשמור!

מתכננים חופשה בקרוב? מה אפשר לעשות כדי שה-כ-ל יתקתק ויהיה 100% ושאתם לא תשכחו שום דבר? קבלו רשימה של 10 טיפים קטנים אבל ממש שימושיים, שיהפכו את הטיול הבא שלכם להרבה יותר זורם ונח! לגזור ולשמור:

מתאם למכשירי חשמל

הגעתם ליעד אחרי טיסה או נסיעה ארוכה, פתחתם את המזוודה ואוי ואבוי שכחתם את המטען של הטלפון שלכם! (או המצלמה או המחשב או כל מכשיר חשמלי נחוץ אחר עם מטען) תרחיש נוסף –אתם בדרך ליעד ויש לכם עצירת ביניים במדינה שלא ניתן להשתמש במטען שיש בידכם, והסוללה הולכת ואוזלת! במקרים בהם נתקעתם בלי מתאם מתאים ניתן פשוט להשתמש בכבל ה-USB שיש לכם (בדרך כלל נשלף) ולהטעין דרך כל מכשיר אחר שיש בו חיבור  ,USBאפשר למשל דרך הטלוויזיה שבחדר המלון או דרך מחשב בעמדת האינטרנט שבקבל המלון... עד שתקנו מתאם מקומי.

מעמד לטלפון

כואבת לכם כבר היד מלהחזיק את הטלפון תוך כדי צפייה בסדרה האהובה עליכם או ביוטיוב? אל דאגה, יש לנו רעיון מגניב! קחו את משקפי השמש שלכם ופשוט הניחו אותם הפוך והופ! יש לכם מעמד נייד לטלפון שלכם במטוס!

צילום

מומלץ להכין מראש עותקים של כרטיסי הטיסה, הדרכון, פרטי המלון וטלפון החירום של ביטוח הבריאות, במקביל מומלץ לשמור את הצילומים בקובצי PDF או כקובץ תמונה בטלפון הנייד שלכם או בטאבלט או פשוט בדרך הישנה והטובה – להדפיס הכול. נכון שיש לכם כבר צילום של כל הפרטים החשובים בטלפון הנייד גם בתיבת הדואר וגם בגלריית התמונות, אבל מה קורה במקרה שאין לכם גישה לאינטרנט או שאין סוללה? הניחו את המסמכים או הקבצים במקום נגיש ונח כדי שתוכלו פשוט לשלוף אותם בעץ הצורך.

גרביים

ארזתם כמה פריטים עדינים או שבירים? מומלץ לשים פריטים כאלה בתוך גרב, ורק אז להכניס לתיק או למזוודה, הגרב תשמור על הפריטים טוב יותר ותבטיח שהם ישרדו את הנסיעה הארוכה בחתיכה אחת.

חבל דק

תאמינו או לא, מסתבר שחתיכה ארוכה ודקה של חבל יכולה להיות שימושית ויקרה מפז. כן, כן. ככה אפשר ליצור בחדר המלון מתלה כביסה מאולתר. זה עדיף מלתלות את הבגדים הרטובים על כיסא בחדר המלון...

סיכת ביטחון או אטב

אטב משרדי יכול להיות רב שימושי במהלך הטיול, איך? למשל לתפוס את האוזניות ולמנוע קשרים מיותרים או לרכז ביחד כל מיני פריטים או מסמכים חשובים

צעיף

מומלץ לארוז בחלק העליון של תיק היד שלכם או במקום נגיש אחר צעיף או עליונית דקה, שלא תהיו לא מוכנים אם מתחיל להתקרר או שהמזגן מקפיא.

שיטת הגלגול

במקום לקפל את הבגדים גלגלו אותם, ככה יהיו לכם יותר מקום אחסון ופחות קמטים.

סימן מזהה

לרוב הנוסעים יש מזוודה שחורה, אם גם אתם נמנים עם אלו שיש להם מזוודה בצבע שכיח ואתם רוצים להימנע מלהרים את המזוודה הלא נכונה מהמסוע או שמישהו אחר ירים לכם בטעות את המזוודה, מומלץ להשתמש בסימן מזהה, כמו מדבקה בצבע זוהר ובולט או סרט צבעוני. ככה תזהו את המזוודה שלכם בלי שום בעיה ותימנעו מבלבולים לא נעימים ומיותרים.

למקרה ש...

האפשרות שהמזוודה לא תגיע אתכם היא מבאסת אך בהחלט אפשרית. מומלץ לשים בתיק הקטן שנמצא עליכם כמה פריטי לבוש בסיסיים להחלפה (תחתונים, גרביים, חולצה) וכלי רחצה בסיסיים למשל דאודורנט, מברשת ומשחת שיניים ומגבונים לחים, למקרה חירום.

אפליקציית HotelsCombined

אחרי שתורידו (בחינם) את האפליקציה המשמשת להשוואת מחירי לינות בעולם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המחיר הטוב ביותר למלון, לא משנה איפה אתם נמצאים בעולם! מהיר, נח, קל לשימוש ובחינם (כבר אמרנו), תוכלו למצוא מלון בקרבת מיקומכם או מלון ביעד הבא שלכם.

חופשה נעימה 

בשיתוף אתר טיולים.נט המעניק מידע על טיולים בישראל ובעולם


כתבות נוספות >>

 בחר אזור   בחר ישוב   מחיר לשני לילות בסופ"ש   
  |   פורטל הצימרים  |  מגה צימר צימרים הכי יוקרתיים  |  צימרים עם בריכת שחיה  |  צימר ספא  |  מסעדות בגליל  |  צימרים מבודדים  |  
מאמרים  |  לאתר "צימר"  |  אטרקציות בצימר - הקופון של צימר  |  צימר ברמות  |  צימר באמירים  |  צימר בבית הלל  |  צימר בראש פינה
Copyright © 2001-2024. zimmer.co.il כל הזכויות שמורות לצימרים, צימר תיירות בע"מ
המידע באחריות התיירנים המפרסמים באתר